Live-chat agent
Chatovací robot na stránku, ktorý bude komunikovať s Vašimi zákazníkmi
O tejto službe
Náš Chat robot má práve takúto funkcionalitu. Návštevník stránky môže položiť otázku a Vám sa zapne zvukový signál na PC alebo mobile. Takáto možnosť podstatne zvyšuje šancu na získanie návštevníka za klienta.
Ako to funguje?
Prispôsobíme dizajn telefonického agenta Vašim požiadavkám (napríklad firemným farbám). Vygenerujeme Vám časť kódu, ktorý si vložíte do stránky.Ako odpovedať na prichádzajúci hovor?
Na prichádzajúci hovor odpovedáte prostredníctvom počítača alebo mobilného telefónu. Niketoré mobilné telefóny je možné nastaviť tak, že budú zvoniť, akonáhle niekto napíše požiadavku do agenta. So zákazníkom komunikujete prostredníctvom textovej správy.Firemné objednávky
Jeden živý agent
€20
Nastavte si jedného agenta na stránku a kedykoľvek niekto klikne na tlačidlo "Chat", tak môžete začať komunikovať s návštevníkom stránky. Cena platí na konfiguráciu a jeden mesiac prevádzky
3 Dní Pracovných 2
Čo je zahrnuté
- Živý agent
Dvaja živí agenti
€30
Túto možnosť vyberte, pokiaľ chcete, aby sa Vám o komunikáciu starali 2 agenti. Komunikovať začne ten, ktorý má menej práce. Platí pre jeden mesiac prevádzky.
3 Dní Pracovných
Čo je zahrnuté
- Živý agent
- Dvaja agenti
Predĺženie platnosti na 6 mesiacov
€120
Túto možnosť vyberte, pokiaľ si chcete predĺžiť platnosť prevádzky jedného alebo 2 klientov o 6 mesiacov
3 Dní Pracovných
Čo je zahrnuté
- Živý agent
- Dvaja agenti
- 6 mesiacov prevádzky agenta
Porovnanie balíka
Balík |
BASIC €20 |
STANDARD €30 |
COMPLEX €120 |
---|---|---|---|
Živý agent | |||
Dvaja agenti | |||
6 mesiacov prevádzky agenta | |||
Celkovo | €20
|
€30
|
€120
|
Otázky a odpovede
Q:
Čo sa stane, ak nikto neodpovie na chat?
A:
Volajúci dostane možnosť poslať Vám email.
Q:
Sú zaznamenané všetky prichádzajúce hovory?
A:
Áno. Celá komunikácia je uložená v systéme a viete zistiť, ktorý agent komunikoval s návštevníkom stránky.
Q:
Viem, odkiaľ prichádza požiadavka na komunikáciu?
A:
Áno. Pri každej komunikácii vidíte, z akého geografického miesta s Vami zákazník komunikuje.